Indiferent dacă au intervenit sau nu modificări în datele personale, acest proces periodic și obligatoriu trebuie parcurs de către fiecare investitor al fondurilor deschise de investiții administrate de BRD Asset Management S.A.I. S.A..
Indiferent dacă au intervenit sau nu modificări în datele personale, acest proces periodic și obligatoriu trebuie parcurs de către fiecare investitor al fondurilor deschise de investiții administrate de BRD Asset Management S.A.I. S.A..
Potrivit cerințelor legale privind cunoașterea clientelei, procesul de actualizare a datelor cu caracter personal este obligatoriu și condiționează continuarea relației investitorului cu societatea.
Cerințele privind obligativitatea actualizării periodice a datelor și informațiilor clienților sunt prevăzute în Directiva (UE) 2015/849 AML 4, Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, și în Regulamentul ASF nr. 13/2019 privind instituirea măsurilor de prevenire și combatere a spălării banilor și a finanțării terorismului prin intermediul sectoarelor financiare supravegheate de Autoritatea de Supraveghere Financiară.
Orice investitor poate să își actualizeze datele în cadrul unei vizite realizate în oricare dintre sucursalele/unitățile/agențiile Distribuitorului BRD-Groupe Societe Generale.
În cazul în care nu ai posibilitatea să vizitezi una dintre agențiile Distribuitorului BRD-Groupe Societe Generale, contactează Distribuitorul la numărul de telefon dedicat 0374526262 (Luni - Vineri: 9:00 - 19:00 sau în weekend: 9:00 - 18:00), pentru a identifica o eventuală soluție alternativă de actualizare a datelor la distanță.
În cazul în care nu vei da curs solicitării de actualizare a datelor, societatea își rezervă dreptul de a înceta relația contractuală cu tine. Unitățile de fond aflate în portofoliul tău nu vor fi afectate de această încetare. Când vei decide să răscumperi unitățile de fond deținute, în cazul în care contul tău curent a fost închis, acest cont va fi redeschis punctual.
Te rugăm să apelezi serviciul Contact Center al Distribuitorului – BRD Groupe Societe Generale, la numerelele de telefon 021.302.61.61, Tel Verde-0800.803.803,*BANCA (*22622) pentru a ne explica situația ta și a găsi împreună o soluție care să te ajute să finalizezi actualizarea datelor.
Da, datele cu caracter personal pot fi actualizate și de către o altă persoană, însă doar în anumite condiții și în baza unor documente suplimentare. În situația în care un investitor este reprezentat în relația cu societatea de către o altă persoană, care acționează ca mandatar, curator, tutore sau în orice altă calitate, este necesar să prezinte un document oficial care să certifice această calitate.
În momentul în care este necesar să realizezi actualizarea periodică a datelor, vei fi informat din timp. Distribuitorul BRD - Groupe Societe Generale va avea grijă să îți transmită o notificare prin e-mail/ SMS/ Inbox MyBRD, motiv pentru care te rugăm să verifici periodic mesajele primite din partea Distribuitorului.
De asemenea, poți fi contactat și telefonic sau poți fi informat chiar de către colegii din agențiile Distribuitorului – BRD Groupe Societe Generale, în cadrul interacțiunilor cu aceștia. Însă, este foarte important să soliciți chiar tu Distribuitorului actualizarea datelor, în cazul în care au apărut modificări ale acestora și într-un timp cât mai scurt, pentru a te asigura că vei putea primi informații și actualizări din partea societății.
Este suficient să ai actul de identitate la tine. Actualizarea datelor personale vizează cu precădere datele menţionate în acesta, precum şi informaţiile referitoare la: numărul de telefon, adresa de e-mail, ocupaţia, denumirea angajatorului sau natura activităţii proprii, sursa fondurilor tranzacţionate, scopul şi natura relaţiei de afaceri cu societatea.